Veelgestelde vragen

Wij maken je bereikbaar al vanaf 15 euro per maand.

WERKT ELK VoIP TOESTEL MET HELLO VoIP?

In principe zal ieder toestel dat gebruik maakt van het SIP protocol, werken met HELLO VoIP.  Maar misschien heb je dan niet  de beschikking over alle opties en mogelijkheden. Bij ons bestel je toestellen die 100% werken. Voor een aantal andere toestellen is beschreven hoe je deze optimaal in kunt stellen. Staat jouw toestel er niet bij dan kunnen we je  helpen door met je mee te kijken. Hier kunnen wel kosten aan verbonden zijn.

 

HOEVEEL DATA VERBRUIKT DE HELLO VoIP APP?

Een gesprek over 4G of 3G+ gebruikt ongeveer 0.2MB per minuut.

KAN IK ZIEN WIE ER GEBELD HEEFT?

In de gesprekkenlijst staat alle informatie over de inkomende en uitgaande oproepen weergegeven. Zo vind je er de tijdstip van de oproep, de gesprekstijd en de eindbestemming. Per omgeving kan worden aangegeven welke gebruiker toegang heeft tot deze gegevens.

FACTURATIE

Bij HELLO VoIP ontvang je je factuur digitaal via de mail.  Voor  specificatie van je facturen kun je terecht in je HELLO VoIP online beheeromgeving.

KAN IK MEERDERE TOESTELLEN TEGELIJK LATEN RINKELEN?

Dit is mogelijk door binnen een belgroep verschillende accounts te selecteren. Bij een inkomende oproep worden alle geselecteerde toestellen tegelijkertijd aangeroepen.

GESPREKSKOSTEN

Voor gesprekken via HELLO VoIP berekenen we, afhankelijk van je bestemming verschillende tarieven. Belangrijk is dat je altijd per seconde betaalt. Ook bel je altijd gratis naar anderen die ook gebruik maken van HELLO VoIP. Of dit nu collega’s of andere klanten zijn.  Wil je meer weten over de verschillende tarieven, kijk dan op het overzicht van onze gesprekstarieven.

WAAR STEL IK MIJN OPENINGSTIJDEN IN?

In de online beheer omgeving van HELLO VoIP kun je bij de module openingstijden heel eenvoudig aangeven wanneer je wel en wanneer je niet bereikbaar wilt zijn. Als je onze hulp hierbij nodig hebt,  horen we dit graag.

VoIP ACCOUNT

Om een toestel of softphone aan te sluiten op HELLO VoIP heb je een HELLO VoIP account nodig.
Log hiervoor in in de online HELLO VoIP beheeromgeving en klik op VoIP account.

HOE LOG IK IN?

Rechts boven in het menu vind je een knop met inloggen. Deze brengt je naar de online beheeromgeving van Hello VoIP, Afhankelijk van de toegekende rechten aan jouw inloggevens kom je in de volledige beheersomgeving of zie je een uitgeklede versie met alleen de informatie die voor jou als gebruiker van belang is.

WELKE MODULES WORDEN AANGEBODEN OP HET PLATFORM?

De gebruiker kan kiezen uit onder meer openingstijden, keuzemenu’s, wachtrijen, gespreksopnames en voicemail. Door modules met elkaar te combineren, zijn er oneindig veel mogelijkheden. Met het plaatsen van de modules in de gewenste volgorde kan een professionele telefooncentrale worden opgebouwd.

HELLO VoIP
Kraaivenstraat 23-01
5048AB  TILBURG

T.   013 3001001
E.   info@Hello-VoIP.nl